Reklamační řád na prodej krbové vložky, krby a kamna, sporáky na tuhá paliva dřevo.
Reklamační řád na krby, sporáky a krbová kamna a sporáky.
Reklamační řád internetového obchodu
www.sporakynadrevo.cz
Prodávající: obchodní jméno: KRB-TECH s.r.o.
sídlo: Tvrdošín 02744, Vojtaššáková 614
IČO: 44708220 DIČ: 2022798206 IČ DPH: SK2022798206
zápis v registri: 3Nre/117/2009 vložka 51100/L
1.Tento reklamační řád upravuje způsob a místo reklamace, postup při řešení reklamací a způsob provedení záručních oprav pro sporáky, krbové vložky, kamna a pece. Týká se zboží a služeb které prodávající prodal spotřebitelům. Při reklamacích se postupuje v souladu s tímto reklamačním řádem, za dodržení zákonných ustanovení a práv spotřebitelů.
2.
Reklamace se vyřizují během otevírací doby v té provozu, kde byla služba poskytnuta, nebo kde bylo zboží zakoupeno:
název a adresa provozu: KRB-TECH s.r.o. Nižná 02743, ulice Hviezdoslavova 197
reklamace vyřizuje: (jméno, funkce, tel.č.): Ľuboš Nejedlík - jednatel. tel .: 0902 818 424
3. K reklamaci je třeba vždy předložit doklad o nákupu .
a) Záruční reklamace pro krby, kamna a pece, sporáky na drevo.
Prodávající poskytuje na produkt záruku ve smyslu Obchodního zákoníku. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí produktu zákazníkem. Reklamaci v rámci záruky je třeba uplatnit nejpozději v poslední den záruční doby.
Záruční reklamace se vybaví podle možnosti hned (v případě opodstatněnosti), a to výměnou zboží za bezvadné, nebo poskytnutím opravy výrobku. Pokud výměna není možná, prodávající zajistí záruční opravu ve lhůtě do 30 dnů, nebo pokud to není možné, vezme vadný výrobek zpět a vrátí kupní cenu.
Záruční reklamaci nelze uplatnit, pokud vada zboží byla způsobena nevhodným zacházením nebo používáním k jinému účelu, nebo za jiných podmínek, než se má.
b) reklamace omylu v množství, druhu, jakosti, ceny, apod.
Osoba která vyřizuje reklamace ihned zjistí oprávněnost reklamace a odstraní nedostatky.
4. O každé reklamaci se vyhotoví reklamační dopis dvojmo, ze kterého jednu kopii dostane spotřebitel, originál se založí. Reklamační listy se číslují vzestupně, a každá reklamace se zapíše do knihy evidence reklamací. V případě, že reklamaci nebylo vyhověno, nebo nebyla vyřízena hned, reklamační list se vypisuje trojmo - druhá kopie se předá jednateli Lubošem Nejedlík.
5. Pokud reklamace nebyla vyřízena ihned, prodávající písemně oznámí spotřebiteli způsob vyřízení reklamace, a to nejpozději ve lhůtě do 30 dnů od uplatnění reklamace.
"Provozovatel tímto informuje uživatele (spotřebitele), že jakákoli svá práva a nároky si mohou vůči provozovateli uplatňovat iv rámci alternativního on-line řešeného sporu. On-line řešení sporu zajišťuje Evropská komise a slovenské kontaktní místo řešení sporů on-line (RSO) . Stejně i nároky provozovatele vůči uživatelům (spotřebitelům) mohou být uplatněny prostřednictvím evropské platformy. stížnost může být podána prostřednictvím platformy řešení sporů on-line (RSO) na stránce http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm využití alternativního řešení sporů šetří peníze a čas, protože stížnost bude vyřízena do 90 dnů a bez značných finančních výdajů.
Vše potrebné dokumenty nájdete tu ( DOKUMENTY )
Ochrana osobních údajů GDPR
V rámci reklamačního řízení jsou od zákazníků vyžadovány následující údaje: jméno, příjmení, adresa, telefonní číslo e-mail a podpis či biometrický podpis. Všechny takto získané osobní údaje jsou zpracovávány výhradně za účelem nezbytným pro vyřízení reklamace a v souladu se zákonem č. 122/2013 CFU, o ochraně osobních údajů, v platném a účinném znění.
Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně práva požadovat vysvětlení a odstranění chybného stavu, zcela odstranění osobních údajů a dalších zákonných práv GDPR k těmto údajům.